کد خبر: ۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس قوه قضائیه در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همدلی و هم‌فکری مهمترین راهکار برای حل مشکلات موجود در کهگیلویه و بویراحمد است.

همدلی و همفکری مهمترین راهکار برای حل مشکلات کهگیلویه و بویراحمد | مشکل احداث سد آبریز باید به طور دقیق مشخص شود | تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آوای رودکوف از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تلاش، همدلی و هم‌فکری مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکلات موجود در کهگیلویه و بویراحمد است و با ایجاد حاشیه و شعار نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: همه مسئولان استانی، نماینده ولی‌فقیه، فرمانداران و حتی برخی از شخصیت‌ها و نخبگان در شورای اداری حضور دارند و مطالباتی را نیز مطرح و مطالبه کردند که یکی از این مطالبات موضوع حقابه استان است.

وی با اشاره به مسئله آب و احداث سد، گفت: احداث سد آبریز در کهگیلویه باید توسط کارشناسان بررسی شود و می‌توان نظرات کارشناسی را در مجلس شورای اسلامی طرح و در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

اژه‌ای تصریح کرد: باید مشخص شود که مشکل احداث سد آبریز به طور دقیق کجاست تا قوه قضاییه نسبت به آن ورود کند.

وی با بیان اینکه یکی از منابع آبی یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور است، ادامه‌ داد: با اختلاف‌نظر در این زمینه ما به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند بنده نیز از آن دفاع خواهم کرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: در برخی از استان‌ها شورای هماهنگی اقتصادی تشکیل شد و در کهگیلویه و بویراحمد هم هیات هفت‌نفره تشکیل دهید و از این امکان استفاده کنید.

وی به مسئله کارخانه آرد و گلوکز یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: اگر ترک فعلی به‌عمد انجام گرفت، جرم است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خاطرنشان کرد: با هم‌فکری و همکاری هم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم که نمونه آن در احداث و راه‌اندازی مجدد چند طرح در همین استان بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: